شرکت جهانبین مکمل

یکشنبه, 13 دی 1394 ساعت 11:39

شرکت جهانبین مکمل

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

 

معرفی شرکت جهانبین مکمل

تولید کننده مکملات غذایی  دام و طیور و آبزیان (کنستانتره و مکمل درمانی )

 شرکت جهانبین مکمل در سال 1386 در استان چهارمحال بختیاری  تاسیس گردید این شرکت در فاز دو ناحیه صنعتی شهرستان سامان 15 کیلومتری مرکز استان واقع گردیده.

شرکت  جهانبین مکمل در سال 1390 موفق به دریافت پروانه بهره برداری  از سازمان صنایع  و معادن گردید  و توسط استاندار محترم  استان وهئیت همراه  افتتاح شد  و با سرمایه بالغ بر7/000/000/000 ریال در بخش ساختمان و 6/000/000/000 ریال در بخش ماشین آلات  و تجهیزات  شروع بکار نمود . 

مؤسسین این شرکت  با آگاهی و شناخت کامل ار موقعیت استان چهارمحال وبختیاری که دارای امکانات طبیعی با القوه فروانی جهت توسعه صنایع آبزی پروری و دامپروری و پرورش ماکیان میباشد تصمیم به احداث  این واحد تولیدی درمحل بسیار مناسب  از نقطه نظر دسترسی به دو استان بزرگ همجوار یعنی استان  اصفهان و لرستان   و همچنین دسترسی  به شاهراهای بزرگ کشورنمودند.

شرکت جهانبین مکمل در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع احداث گردید دارای هزار متر مربع سوله و پانصد متر مربع سالن تولید و سیصد متر مربع زیر بنا جهت ساختمان دفتری و آزمایشگاه و یکصدو پنجاه  متر مربع سالن سردخانه نگهداری ریز مغذ یها و ویتامینه ها می باشد .

این شرکت دارای بخشهای بچینگ ، آسیاب ، پیش میکس  و میکس  ثانویه و بسته بندی بصورت نیمه اتوماتیک  می باشد  و تماس کارگران با مواد اولیه و تولید شده  به حداقل رسیده است .

این شرکت  دارای آزمایشگاه  مجهز جهت آنالیز مواد و میکروبیولوژی  میباشد و ماشین آلات بخش  میکس مواد از استیل  کامل ساخته شده  و دارای دقت و  و حساسیت بسیار بالا جهت میکس یکسان مواد ریز مغذی  وویتامینها  و یکنواختی  در همه اجزاء محصول  میباشد  که این مهم  بوسیله میکرومیکسر ها و ماکرومیکسرهای دو محوره و پدلی  انجام می گیرد  و آزمایشگاه  سازمان دامپزشکی  کشور پس از چند مرحله آزمایش  و آزمایشات دوره ای صحت  و دقت تجهیزات  این شرکت را  مناسب  اعطای  کلیه مجوزات لازم دانست .

متخصصین و دست اندرکاران  این شرکت  با توجه به تجربه و تخصص  در زمینه پرورش دام  و طیور و آبزیان  و تولیدات  غذایی  سعی بر این داشتند  که تا در احداث این کارخانه  تمام نیازهای تغذیه ای   و بهداشتی  مصرف کننده را مد نظر بگیرند و محصولی به بازار  عرضه کنند  تا عاری از نواقص  دیگر محصولات  مشابه باشد و رضایت  کامل مشتریان  محترم را حاصل نماید این شرکت مشغول  نصب و راه اندازی  خط تولید مکمل درمانی  بصورت قرص (پرس پلیت ) میباشد که این محصول بزودی روانه بازار خواهد شد .

مدیریت شرکت  جهانبین مکمل بر این اعتقاد است که بقای شرکت رابطه مستقیمی دارد به رضایت  مشتریان محترم  و رضایت مشتریان به کیفیت هر چه بیشتر محصولات تولید شده بستگی دارد .

آدرس کارخانه: چهار محال و بختیاری – جاده شهرکرد سامان – قطب صنعتی سامان – فاز دوم – خیابان چهارم

بازدید 10302 بار آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 دی 1394 ساعت 11:39
محتوای بیشتر در این بخش: « گالری تصاویر محصولات ما »

درباره جهانبین مکمل

وجود مدیریت متمرکز و فراهم ساختن محیطی کاملا تخصصی و علمی بر حسب نیاز بازار به منظور تولید محصول  و ارایه ی راهکارها و معرفی فن آوری های جدید و برتر شرکت جهانبین رابه یک مجموعه معتبرو شناخته شده تبدیل کرده است

محصولات

آماربازدیدازسایت ما

امروز 20

دیروز 28

این هفته 203

این ماه 514

کل بازدید 59742

تماس با ما

چهارمحال و بختیاری / سامان / شهرک صنعتی سامان / فاز 2 / معبر ماقبل آخر خیابان صنعت / خیابان سوم